Don't find L.O.V.E bcoz L.O.V.E will come by itself...
Don't force anybody to L.O.V.E you bcoz he won't L.O.V.E you without his L.O.V.E

Friday, February 20, 2009

~~~ ayah ~~~

abahku yang amat ak sayangi da lama angah x nyanyikan lagu ni kt abah kn.. so di kejauhan ini angah ingin memperdendangkan lagu "ayah" ini kepada abah. harap abah terpegun.... dr gmbar ni angah tahu abah leka dgr or teringat waktu angah nyanyikan kn??? hehehe....sayang abah sgt2......... dimana akan ku cari... aku menanggis seorang diri.... hatiku ingin selalu bertemu.... untukmu aku bernyanyi... untuk ayah tercinta... aku ingin bernyanyi walau air mata di pipiku..... ayah.... dengarkanlah.. aku ingin berjumpa walau hanya dalam mimpi.... lihatlah.... hari berganti.... namun tiada seindah dulu... datanglah aku ingin bertemu... untukmu aku bernyanyi untuk ayah tercinta daku ingin bernyanyi walau air mata di pipiku.... ayah.... dengarkanlah aku ingin berjumpa walau hanya dalam mimpi untuk ayah tercinta... daku ingin berjumpa... walau hanya dalam mimpi..... nyanyian : ratih purwasih..

No comments: