Don't find L.O.V.E bcoz L.O.V.E will come by itself...
Don't force anybody to L.O.V.E you bcoz he won't L.O.V.E you without his L.O.V.E

Wednesday, July 15, 2009

seleseme babi??? gosh........

Apakah Tanda-tanda dan Simptom Demam Babi Terhadap Manusia? Simptom selesema babi ini terhadap manusia adalah sama dengan simptom selesema biasa seperti demam, batuk, sakit tekak, sakit badan, pening kepala, sejuk dan kelesuan. Ada juga sesetengah kes cirit-birit dan muntah yang berkait dengan selesema burung yang dilaporkan.
Apa Yang Boleh Dilakukan Untuk Mengelak Daripada Dihinggapi Penyakit? Buat masa ini belum lagi ada sebarang vaksin untuk melindungi dari selesema babi ini. Terdapat beberapa perkara yang boleh dilakukan untuk membantu menghalang penyebaran kuman yang menyebabkan penyakit pernafasan seperti demam selesema.
ohohoho..siyes.....ak cuak....ni la simptom2 yg ak alami 3hari yg lepas...ak sungguh takut berserta cuak...siyes ak xtipoo.....siyes ak xnk g hospital...ak nk lepak2 je kt umah...let me kuarantin myself for da whole day by tomorrow...i giv myself 2 days before im going to hospital.......shit....i hate hospital.....n gosh there's no cure for this desease?? shit...how i want to cure it...n skrg ak juz minum air 100 plus jek same jek mcm thn lepas when ak kne demam denggi n also demam chikungunya.....mcmane la ak leh kne sakit nie...siyer simptom2 nyer same mcm ak...sebijik n sejibik same... owh..ak xmo abah n ibu tau ak sakit...xmo merisaukan dorg....i juz can take care of myself....

No comments: