Don't find L.O.V.E bcoz L.O.V.E will come by itself...
Don't force anybody to L.O.V.E you bcoz he won't L.O.V.E you without his L.O.V.E

Thursday, March 25, 2010

jika kau kekasih....

Tidak kau terasa beban yang aku pikul
Menyeksa jiwaku kekasih
Kenapa kau tak pernah merasakan
Dan jika kau kekasih yang menyayangi aku
Harus kau mengerti hatiku
Itu hanya apa yang ku impikan
Bilakah kau akan mengerti
(Korus)
Kata hati merayu aku pergi
Meninggalkan dirimu tapi ku tak terdaya
Mengapa kasih, harus ku alami?
Setelah aku korban segala-galanya
Sanggupku harungi hidup bersama dirimu
Meninggalkan semua yang aku cintai
Jika kau kekasih senangkanlah hidupku
Jangan biar aku begini
Hidupku dalam kerunsingan kasih
Jika kau kekasih yang menyayangi aku
Harus kau mengerti hatiku
Itu hanya apa yang ku impikan
Bilakah kau akan mengerti
(Korus)
Kata hati merayu aku pergi
Meninggalkan dirimu tapi ku tak terdaya
Mengapa kasih, harus ku alami?
Setelah aku korban segala-galanya
Sanggupku harungi hidup bersama dirimu
Meninggalkan semua yang aku cintai
Bilakah kau akan mengerti
(Korus)
Kata hati merayu aku pergi
Meninggalkan dirimu tapi ku tak terdaya
Mengapa kasih, harus ku alami?
Setelah aku korban segala-galanya
Sanggupku harungi hidup bersama dirimu
Meninggalkan semua yang aku cintai
Kasih…

hurm...ak rase lagu ni sgt2 sesuai utk ak d saat dan ketika ini..
maafkan sy kerana sy masih begini...
inginnye begini tp jadinya begitu....
ingin melupakan segala-galanya...
tp sy masih xmampu...
keputusan ini keputusan sy tp sy lagi yg terluka...
berkata pada diri dan kawan2 "alhamdulillah..ak da lei move on dah"
tp...
maafkan sy...
sy sedang mencuba..
andai awk terluka kerana post nih..
sy mntak maaf..
mntk maaf sangat2...
berikan sy masa utk mengubati hati ini...

arghhh...sy bersalah..
pada awak dan awak juga...

serasa seperti ingin hilang ingatan supaya lenyap segala penderitaan ini..

ohh tuhan...bantu hamba mu ni...
hurm....

No comments: