Don't find L.O.V.E bcoz L.O.V.E will come by itself...
Don't force anybody to L.O.V.E you bcoz he won't L.O.V.E you without his L.O.V.E

Sunday, September 26, 2010

lelaki2 dalam hidup ku

hari ni saya nk bercerita ttg lelaki2 penting dalam hidup saya. saya rase saya sgt2 beruntung kerana memiliki lelaki2 ini, yang mane membuatkan hidup saya seperti SELAMAT. jikalau berjalan bersama LELAKI2 ini, saya terasa diapit oleh bodyguard2 yg saya xperlu bayar. FREE OF CHARGE wokeyh...beruntung x kalo kamu dan kamu dan kamu berada di tempat saya? dalam hidup saya, 

  • saya ada 1 lelaki yg sangat2 menyayangi dan sentiasa memberi perhatian, cari duit utk melengkapkan keperluan asas dan keperluan utk hidup.
 abah
latest news: abah dan ibu akan menunaikan haji pada 17hb oct ni... 

  • kemudian saya memiliki 3 org lelaki yg sentiasa bergaduh sewaktu kecik dan juga sentiasa memerlukan saya ketika waktu2 sedih dan gembira, sentiasa amek tau ttg hari2 saya, sekolah saya, bertanyakan pendapat dan nasihat dan juga lelaki2 yg saya sentiasa bercerita dan bergelak ketawa, 


adik beradikkku
along, alang dan kamil
  • kemudian sy ada seorg lelaki yg sentiasa memberikan nasihat kepada saya dr segi agama dan bergelak ketawa dan kadang2 saya juga mintak nasihat dia dr segi perihal2 kekasih hati, dia adalah abg sy juga..
 abg eddie
  • dan beberapa bulan yg lalu, hadir lg  seorg lelaki dalam hidup ak dikala saya sedang berduka, lelaki yg memberi saya sinar baru dlm hidup, yg memberikan saya nafas baru, memberikan saya rase cinta baru. lelaki yang sentiasa ada dalam ape jua keadaan dan juga sentiasa memberikan hari2 ak berlalu dgn indah sekali.
 zaki

jadi ni la lelaki2 yang penting dalam hidup saya skrg... 
mungkin ada masa nnti saya ceritakan WANITA yg bertahta dalam hati dan hidup sy pula yer..

 

No comments: