Don't find L.O.V.E bcoz L.O.V.E will come by itself...
Don't force anybody to L.O.V.E you bcoz he won't L.O.V.E you without his L.O.V.E

Saturday, February 5, 2011

kawan ke camni? xlayak!

aku xperlu ramai kawan kalo semuanyer bermulut puaka....


aku xperlu ramai kawan kalo semuanyer talam 2 muka...


aku xperlu ramai kawan kalo berbaek2 kerana sesuatu perkara...


aku xperlu kawan yg tau hanya tahu berkata2 tanpa usul periksa...


aku xperlu kawan sebegini rupa.


cukup sekadar teman yg memahami erti suka duka...


buat ani... riena... zafirah... sarah... alijah... farah raihana... eikha... yati... k.anum... paan... izyan... charmie... gg... akma... pnaz... khai... fara zin... laila... dawana... ckup la korg sahaja mejadi kawan ak sehingga akhir hayatku dr mereka2 yg baru sahaja masuk dlm hidup ak yg xlayak ku panggil kawan. 

 buat kekasih hati, terima kasih kerana sentiasa bersama dan dekat dgn sy dlm keadaan mcm nie. sokongan kamu sentiasa diperlukan agar sy kuat hadapi dugaan ini.

No comments: