Don't find L.O.V.E bcoz L.O.V.E will come by itself...
Don't force anybody to L.O.V.E you bcoz he won't L.O.V.E you without his L.O.V.E

Wednesday, February 2, 2011

sy rindu saat nie...


sy rindu waktu belajar. 
hubungan bersama kawan2 masih terpahat di ingatan.

paling teringat ble mereka wat suprise birthday.
xsangka sy disayangi kawan2 saya. (saje2 buat xtahu...even tahu sgt2 mereka sayang shayer... (^_^)
saya dpt hadiah banyak... malu nk terima tp happy xterhingga...


hadiah yg saya dpt...
(swaktu blm dibuka..)

dah bukak~~~

saya rase terkujat~~ opsss...terkejut giler...
malooooooo~~~~`

rase gembira sampi kne tutup idung..
nnti kembang sgt..payah plak...
hahahhah.......

antara kawan2 kesayangan+kecintaan saya!
ada juga yg lain.. huh...mane mereka nie?

antara semua yg hadir...
mereka suoh buat ucapan...
malooo sgt2 waktu nie smpi xterkata.. hahha...


mesg wish birthday xhenti2...
malam tu sy tido sambil tersenyum!

korg pernah alami keadaan camni x?
mesti korg akan rase pe yg ak rase....

No comments: